Bedrijven kiezen voor modern

Online vergaderen is inmiddels de gewoonste zaak van de wereld! Steeds meer bedrijven kiezen voor moderne communicatieoplossingen. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van Microsoft Teams en Cisco Webex.

Het gebruik van Mijn Vergadernummer, ConferenceCard, Online Service en Event Call is hierdoor sterk afgenomen. Daarom is KPN per 1 juli 2022 gestopt met deze dienstverlening. Stap met ons de toekomst in en kies ook voor het nieuwe vergaderen.

Wat zijn de mogelijkheden voor mijn bedrijf?

Joew medewerkers moeten optimaal en veilig online kunnen samenwerken met collega’s, klanten en leveranciers.
Altijd en overal; vanuit huis, kantoor of onderweg. KPN biedt slimme combinaties van diensten waarin vergaderen, chat, (video)bellen en het delen van documenten zijn geïntegreerd. Makkelijk in gebruik en altijd up-to-date! 

Grootzakelijk
vanaf 150 medewerkers

Grootzakelijke organisaties maken steeds vaker gebruik van cloudoplossingen. Ook voor telefonie. Cloud Communications van KPN biedt 1 platform voor modern vergaderen, vaste en mobiele telefonie, e-mail, chat, video, internet en VPN. Zo ben je altijd optimaal verbonden.

Cloud Communications is veilig, eenvoudig in beheer en makkelijk te integreren.

MKB
tot 150 medewerkers

Flexibiliteit voorop! Voor het MKB bieden we oplossingen 'op de groei'. Je kunt op- en afschalen wanneer dit nodig is. Denk aan een volledige VoIP centrale met Microsoft Teams integratie. Of een 'losse' Microsoft Teams of Cisco Webex dienst.

Met KPN EEN MKB helpen we je een pakket samenstellen dat aansluit op jouw bedrijf.

Veelgestelde vragen

De laatste 2 jaar is online vergaderen en hybride werken de norm geworden op de werkvloer. We zien dat bedrijven behoefte hebben aan nieuwe oplossingen zoals Teams en Webex. Het gebruik van Mijn Vergadernummer, ConferenceCard, Online Service en Event Call is hierdoor sterk teruggelopen. Daarom zijn we per 1 juli 2022 gestopt met deze diensten en helpen we je aan toekomstvaste oplossingen.
Op 1 juli 2022 zijn we gestopt met de dienstverlening. Op dat moment liep jouw contract af. Ná 1 juli ontvangt je nog een eindfactuur (als dit op jou van toepassing is).

Hieronder vindt je een voorbeeldtekst die u kunt gebruiken:

"Beste collega, 

Je gebruikte in het verleden een telefonische vergaderdienst van KPN. KPN is op 1 juli 2022 gestopt met oudere vergaderdiensten zoals Mijn Vergadernummer, Conference Card, Nu & Vaker en Online Service.  

Modern vergaderen 
Door de snelle ontwikkeling van thuiswerken en hybride samenwerken worden moderne vergadermogelijkheden zoals Microsoft Teams steeds vaker gebruikt. Ook de vergadermogelijkheden van een smartphone worden vaker ingezet. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van meerdere personen aan een (video)gesprek.  

Wat betekent dit voor jou? 
Je kunt geen gebruik meer maken van de telefonische vergaderdienst van KPN. Maak de overstap naar de online vergadermogelijkheden die onze werkplek biedt.

Met vriendelijke groet, [naam]"

Van volledig geïntegreerde communicatieoplossingen tot 'losse' Microsoft Teams abonnementen. We helpen je graag om het alternatief te vinden dat het beste bij jouw organisatie past.

Vraag vrijblijvend advies aan:

Meer dan 150 medewerkers Tot 150 medewerkers
De telefoonnummers die voor deze diensten gebruikt zijn vanaf 1 juli 2022 niet meer bereikbaar en verwijderd.

Neem dan contact op met jouw KPN accountmanager of bel naar 0800-1576, gevolgd door jouw persoonlijke pincode.

Heb je geen accountmanager of pincode? Neem dan contact op met jouw Business Partner of bel naar 0800-0403. We helpen je graag!

Overstappen of advies?

Graag adviseren wij je vrijblijvend over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Grootzakelijk advies
MKB advies